Företaget
Kundskaffarna AB - en förlängning av ditt företags sälj-, markands- och utbildningsavelning!
Affärsidé:
"Hjälper andra företag att hitta, behålla och utveckla lönsamma kunder.
Verktygen är kurser inom marknadsföring, försäljning, långsiktiga kundrelationer
samt kundundersökningar och därmed förenlig verksamhet."
Historik
Katarina Hålander, grundare av Kundskaffarna AB, har mer än 30 års erfarenhet inom marknadsföring, försäljning och kundvård.
Kundskaffarna har sedan starten fokuserat på att hjälpa sina kundföretag att skaffa nya, samt att behålla och utveckla bra lönsamma kunder.
Exempel på uppdrag är:
Organisationsutveckling och förändringsarbeten
Strategi och verksamhetsutveckling för företag och medarbetarna
Fokus på ledarskap, medarbetarna, sälj och kommunikation
Företagsspecifika och öppna utbildningar:
- Försäljning
- Marknadsföring
- Kundvård/långsiktiga kundrelationer
Säljcoach o mentor inom försäljning
Strategi- och taktikrådgivare inom Marknadsföring & Försäljning
Rådgivare och stöd vid upprättande av Affärsplaner/marknadsplaner